Küçük, tek motorlu uçak eğlence uçan dayanak vardır, ve yüzlerce dünya çapında meraklıları binlerce genellikle güvenli keyfi birçok saat sağlamak. Ancak, on-board tek motorla, genellikle sadece küçük bir arıza uzak karaya yere korkunç ihtiyacı ağır, unpowered planör haline gelen de vardır. Bu durumu iyileştirmek yardımcı olmak için, Universidad Carlos III de Madrid (UC3M) ve AXTER Uzay araştırmacılar hem artış mevcut iktidara geleneksel çalışan hafif uçak yüklü olması tasarlanmış bir yardımcı elektrikli tahrik ünitesini oluşturulan ve bir durumunda ekstra yelpazesi sunmak var motor arızası.
Öncelikle 750 kg (1650 £) kitleler ile hafif yolcu uçağının güvenliğini artırmayı amaçlayan, sonradan eklenebilir elektrikli itiş sistemi hafif uçak uzayda bir algılanan ihtiyaca doğrudan yanıt oluşturuldu. "Biz çalışıyoruz hayat kurtarır ve motor başarısız veya yakıt bittiğinde, uçuş sırasında güç kaybı ile ilgili kazaları önlemek vardır," AXTER Aerospace adlı Miguel Ángel Suárez, diyor. "Biz Avrupa ve ABD'de her yıl 600 kaza, 70 ölüm ve kaydedilen kayıplar 24 milyon euro (US $ 27 milyon) ortalama olduğunu unutmamalıyız."
Yeni düzenleme, geleneksel tahrik sistemi üzerinden geleneksel motora bağlanmış bir elektrik motoru görür. Uçağın geleneksel motor tarafından tahsil yüksek verimli lityum pil ve otomatik olarak uçağa ihtiyaçlarına elektrik tahrik motoru ayarlayan otomatik bir elektronik kontrol sistemi de var. "Ana makine ile ilgili bir sorun varsa, bu elektrik motoru güvenle karaya pilot için yeterli yaklaşık 20 kilometre, ek bir dizi sağlayacak olan, işlevi başlayacak" Andrés Barrado, UC3M Elektrik Sistemleri başkanı grubudur. Fazladan bir 20 km (12 mil) bir sürü gibi görünüyor, ama değil çok uzakta kendi menşeli Hava sahasından gelen bir desen en hafif uçak sinek, bir alanda havaalanı güvenliği dönen ya da çökmesini arasındaki fark yapabilirdiniz verilen olmayabilir .
Gerektiği gibi ve pilot tarafından seçildiğinde tesadüfen acil sevk sistemi de, 40 ekstra beygir gücü (30 kW) etrafında ekleyebilirsiniz. Değil oldukça gibi bir süper güç elektrik birim alanda Siemens 260 kW (340 hp) canavar , belki, ama yine de çok hafif uçakların asılıyor motorlarda kullanışlı bir ek. Take up for 40 beygir ekleyerek, o istediği zaman Pilot etkinleştirebilirsiniz: "Biz elektrik motoru ile hareket üreten bataryanın kapasitesini en üst düzeye çıkarmak, ve biz de hafif uçaklar için bir melez olarak sistemini kullanabilirsiniz bulduk -offs ya da her neyse gereken, "AXTER Aerospace Daniel Cristobal, dedi.
Şu anda terfi ve dünya çapında patentli olan, yaratıcıları bir uyarlama olarak ya da yeni uçakların yapımında ya da sistem hafif uçak her şekilde monte edilebilir iddia ediyor. Yakıt tüketimini düşürmek iken, işletme ve bakım faturalarını azaltmak için iddia yapımcıları da bir gün aynı zamanda gyroplanes, uçakları ve İHA'ların dahil zanaat diğer türleri için mevcut olabilir iddia.

Hiç yorum yok:
Yorum Gönder