10 Temmuz 2015 Cuma

BMW X1 önden çekişli anahtarı yapar

BMW alıcılara bir jacked-up dört tekerlekten çekiş kapağı sunan ilk premium marka oldu - ve onun bu yana 730.000 sattı ile çocuk onlar, onu seviyorum ki ilk 2009 yılında yeni X1 büyük bir vücut ve daha verimli motor seçeneği daha sunuyor selefi, ama aynı zamanda stablemate, ayak izlerini takip 2 Serisi Aktif Tourer önden çekişli geçiş yaparak,.

X1'in başlık altında topuk drive.Hiding iki benzinli ve üç dizel motorların bir seçimdir. Benzin gücünün hayranları için aralık 2.0 litrelik sDrive20i ile başladı hangi kanallar 141 kW (192 hp) ve ön tekerlekleri sayesinde 280 Nm (206 lb.ft). 1250 ve 4600 rpm arasında mevcut azami tork ile, sürüş deneyimi ivme kabaran ziyade, yüksek devir performansını çığlık hakim olmasını bekliyoruz, ancak bu, 100 km / s (62 mph) bir 7.7 saniye sprint için yeterince iyidir.

Eğer bir ön tekerleğin BMW sürücü fikrine hoşlanmıyorsunuz iseniz o kutuyu işaretleyerek arabayı bir kısmını daha yavaş (0,1 saniye) 100 km daha yavaş yapar, ancak giriş seviyesi benzinli motor, aynı zamanda xDrive dört tekerlekten çekiş ile kullanılabilir / sa. xDrive20i en 6.4 lt / 100km (44.1 mpg) yakıt kullanımı figürü onun hafif ön sürücü kardeş tarafından yönetilen 6,0 l / 100 km (47.1 mpg) daha da kötüdür.

Sağ ayak altında ekstra homurtu biraz keskin olanlar için, 170 kW (231 hp) dört tekerlekten çekiş sadece xDrive25i'nin dikkatini çekmeye olasılığı daha yüksektir. Ekstra güç ve tork 350 Nm (258 lb.ft) sayesinde, en güçlü benzinli X1, tüm süre sadece 6,6 l / 100km (42,8 mpg) kullanılarak 6.5 saniyede rakip bir hot-hatch 100 km / h vurur Yakıt. Üç benzinli seçenekleri yanında 110 kW (150 hp) sDrive18d modeli ile başlayan iki dizel motor vardır. giriş seviyesi dizel aşağı güç olabilir, ancak 1750 ve 2750 rpm arasında tork 330 Nm (243 lb.ft) vardır, böylece hareket halindeyken bir sarkma olmayacak belki. Bu motor ile bir X1 satın olanlar bunun yerine etkileyici 4.3 lt / 100km (65.7 mpg) yakıt ekonomisi rakam wooed olması olasıdır, zaten düpedüz performansı hakkında çok endişeli olması muhtemel değildir.

Dışarıdan, X1'in vücudu uzun boylu büyüdü ve stil BMW'nin büyük X3 ve uyumlu hale getirilmiştir X5 daha geniş farlar ve büyük böbrek ızgarası ile, teklifleri. Tekerlek ve Döşeme seçenekleri bir dizi sürücüleri de, kendi araçları özelleştirmeye para müstehcen miktarda harcama sağlayacaktır. İçinde, BMW, yeni modelin pratiklik geliştirmeye odaklanmıştır. Giden X1 oldukça dar bir arka koltuk vardı ve bacak boşluğu sınırlı - şirket işgalcilere geri arka koltuk kaydırın veya 13 cm (5.1 inç) varan iletmek için izin vererek ele almıştır şey. Her üç arka koltuk da sahipleri daha kolayca sörf tahtaları, kayaklar ve bisiklet taşımanızı sağlar yeni bir araba, tek tek katlayın. Yeni X1'in iç de selefinden daha fazla prim malzemeleri bulunuyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder