Diageo, Smirnoff, Baileys gibi popüler zehirler arkasında alkol devi, bir Johnnie Walker Blue Label akıllı viski şişesini geliştirmek için elektronik şirketi Thinfilm Electronics ile takım kurdu. Prototip bağlı şişe daha iyi iz stokuna distribütörler sağlayacak yanı sıra, kullanıcının akıllı telefonlar ile bağlantı ve birisi erken açmak çatlattı algılamak için vaat ediyor.
Önümüzdeki ay Mobile World Congress sergilenecek ayarlayın, akıllı viski şişesi şişe açılmış algılayabilir baskılı sensör etiketleri ile donatılmıştır. Bu tüketicilere ürün otantik ve tahrif edilmediğini biliyorum başka bir yolunu verecekti.
Sensörler Near Field Communication (özelliği NFC bir tedarik zinciri boyunca şişenin hareketi sekmeleri tutar ve kullanıcının NFC özellikli akıllı telefona şişeyi bağlayarak yeni pazarlama olanakları açılır distribütörleri sağlayan) teknolojisi. Bu hedeflenen promosyonlar karıştırıcılar veya fantezi kokteyl tarifleri tavsiye ya da sadece onlar tarafından dolaşırken onları ikna etmeye çalışırken, örneğin, satın alma noktasında kullanıcının cihaza itti görebiliyordu. "Thinfilm NFC akıllı telefonlar üzerinden erişilebilir dijital bilgiyi taşımak için akıllı şişe sağlıyor," Thinfilm CEO'su Davor Sutija diyor. "Diageo akıllı sensörler toplanan istihbarat yarar ve müşterilerine deneyimler çekici oluşturabilirsiniz."
Viski bağlanması, ya da akıllı hale ziyade içme dışında satan kişiler için çok daha fazla değer var gibi görünüyor. Ama kim bilir? Akıllı telefonunuza konuşabilirsiniz bir şişe size geri konuşabilirsiniz bir viski şişesine bir adım daha yakın olduğunu ve sadece bir yerde o bazı arkadaşlar kazanmak için yeterli olabilir.

Hiç yorum yok:
Yorum Gönder