Geleneksel güvenlik sistemleri oyun konsolları hala E3'te büyük bir varlığa sahip olabilir, ancak bu yıl sanal gerçeklik oyun geleceği artık uzak fantezi olduğunu gösteren, tam güçle idi. E3'te ekranda büyük kulaklıklar denedikten sonra, biz şeyleri kadar istifleme nasıl bir kaç düşünceleri vardır.
Bu Oculus VR oldu canlansın bu büyüyen sanal gerçeklik çılgınlığı ve onun kulaklık Oculus Rift , büyük şeklinde olduğunu. Tüketici Rift yenilikçi bir çift ile hafif, cilalı kulaklık hareket algılama kontrolörleri . Ama eller dayalı, (şimdilik, en azından) ayıran Rift içeriği var.
Biz Rift CV1 ile oynadı dört demolar - Lucky Masalı , Nowhere Kenar , Eve Valkyrie ve Chronos - salyalar herhangi oyun almak için yeterince iyi - cila ve grafik sadakat AAA kalite seviyesini gösterdi. İlginçtir, ancak tüm Eve Valkyrie VR geliştiricilerin dikkatli (tutması uyarılması daha yatkın olabilir) birinci kişi başlıkları yaklaşıyor olabileceğini gösteren üçüncü kişi vardır. Ve bu grup içinde yalnız birinci şahıs başlığı kokpit, birinci şahıs oyunlar için bilinen bir stabilize hile kullanan bir uçan oyunudur.
Biz ayrı bir toplantıda, nDreams 'bir büyüleyici first-person demo oynamak yaptım Meclisi (yukarıda). Bir Oculus Rift üç seviyeleri oynanan olması Crescent Bay prototip (başlık HTC Vive ve Proje Morpheus ile satışa sunulacak), oyun VR yeteneği macera türünü gençleştirmek olabilir büyüleyici görevler basit hale getirmek için nasıl gösterir. Mevcut haliyle ise, demo bana tutması bazı hafif duygular verdin. Oculus tutması emin olduğunu , sadece VR ilk kuşak ya da iki sırasında bir sorun olacak , ama yine de şu anda VR geliştiriciler için devam eden bir meydan okuma gibi görünüyor.
Biz Sony'nin PS4 merkezli itibarıyla geniş bir görünüm alamadım Proje Morpheus biz animasyon sanal konser (yalnız interaktif unsur sallayarak yaşamaya başardık olarak, PS Move kontrolörleri ... kızdırma sopa olarak yay ). Ama kulaklık kendisi rahat ve Oculus Rift daha gözlük için biraz daha iyidir. Ve Morpheus'un sahip alt 1080p çözünürlükte rağmen, biz bir "perde kapı etkisi" (görünür piksel) çok fark etmedi.
HTC yaklaşan vitrin seçti Vive E3'te (Oculus Rift ve Proje Morpheus hem önce başlaması planlanıyor), bu yüzden olayı ile oynanan son büyük kulaklık up-and-comer oldu starvr . Bu bir deli 5K ekran görünümü aynı derecede akıl almaz 210 derecelik alana sahip (yan-by-side oturan iki Quad HD paneller) sahiptir. (Yeni ve eğlenceli bir oyun oynarken karışıma şirketin gerçekçi av tüfeği denetleyicisi ekle Walking Dead oyunu), ve bugüne kadar bizim en etkileyici VR demoları biriydi. Starvr demo bize 5K kulaklık güç gerekir ne kadar gülünç güçlü bir oyun PC merak yapım olsa ekran titreşim (sanal dünya hafifçe salladı) bir kaç kez, biraz var mıydı.
Bu (erken gün) sanal gerçeklik oyunu diğer büyük oyuncu Samsung'un Oculus destekli olan Dişli VR zaten iyi aşina. Bir akıllı telefon tarafından desteklenmektedir olmasına rağmen, bunu oldukça iyi kendi tutar duymak için sürpriz olabilir (daha az ölçüde, PS4 için, bir oyun PC beygir gücü gerisinde firar ve benzeri). Eğer sahibi varsa Galaxy S6 ve sanal gerçeklik dünyasına ayak parmakları daldırma istiyorsanız, yeni Dişli VR şu anda en iyi seçimdir.
Biz (yine, Vive hariç) E3'te gördüğümüz kulaklıklar dışında bir "kazanan" almak zorunda, biz ilk Oculus Rift koymak olurdu - onun Oculus Dokunmatik denetleyicileri ve nasıl cilalı onun görücüye oyunlar tabanlı bulunmaktadır. Öte yandan, olsa da, geliştiricilerin size bir platformda bir VR oyun yaptıktan sonra, diğer platformlardan birine limanına ona nispeten kolay olduğunu bize sohbet etti. Yani, ayrı gibi exclusives gelen Lucky Masalı potansiyel bu avantajı inkâr - Oculus 'büyük oyunların bazıları çok iyi de Vive, Morpheus ve starvr oyunları olmak bitebileceğini.
Bildiğim kadarıyla fiziksel ergonomi olarak, biz Morpheus Project çok hafif bir kenar verirdim. O Rift daha büyük olasılıkla ağır olsa da, ön siperliği onu çok rahat bir ağırlık dağılımı vererek, yukarıda aşağı sarkar. Onun en büyük avantajı olsa da, gözlük-kullananlar mükemmel uyum bulabilirsiniz böylece, ileriye ve geriye lensler slayt olabilir. (Çok benim gözlük ile oldukça iyi uyum rağmen) Oculus Rift lensler değil ileriye ve geriye eksenler arası mesafe için, yatay ayarlanabilir, ancak yapılabilir.
Gerekli ekipman maliyetlerinin diğer büyük faktör, ve Sony için büyük bir kazançtır olabilir. Zaten gerekli özellikleri ile bir kendi yoksa ABD $ 850 ya da öylesine mal olacak bir şey - Oculus, starvr ve Vive bir oyun PC gerektirir. Dişli VR arada, kulaklık kendisi için 200 $ maliyeti, ancak gerekli Galaxy S6 (veya GS6 kenar ) (tam perakende ya da $ 650 veya daha fazla) bir başka 200 $ veya sözleşmeli fazla maliyeti. ... Proje Morpheus'un ekipman? Sadece 400 $ PlayStation 4 - birçok oyun zaten kendi hangi. Apart Dişli VR dan olsa da, biz hala gerçek kulaklıklar herhangi mal olacak hiçbir fikrim yok.
Tam hareket izleme ile bir 15 x 15 ft etrafında hareket. (4.6 x 4.6 m) oda sağlayan Vive serbest dolaşım doğası, rakipleri henüz ulaşmayan bir seviyeye sanal varlığı derecesini alabilir. Ayrıca tam potansiyelini ortaya çıkaracak bir oyun PC gerekir olsa bağımsız yetenekleri en azından bazı derecesine sahip olacak gibi ve bu sesler. Daha önce uzun HTC'nin kulaklık bir daha derinlemesine bakmak almalısınız, ama bu arada, çok, çok yakından izliyor değer.

Hiç yorum yok:
Yorum Gönder