Nissan, sadece dünyanın en sevdiği alarm sistemleri sınırlı üretim uyuyan otomobil güçlendirdi. Sadece Speed'in bu haftaki Goodwood Festivali için zaman içinde, onun kadar suped küçük geçit Juke-R 2.0 şeklinde büyük bir güncelleme veriyor. daha güçlü süper CUV sorunsuz nihai GT-R motoru ile son Juke stil karıştırır.
Geri 2011 yılında, Nissan otomobil dünyasını şok bir kesinlikle off-the-duvara oluşturulması ile. Bu altında GT-R supercar 480 bhp kalp ile dış tüm Juke küçük geçit oldu. Bu nihai garaj inşa uyuyan araba gibi, sadece yaptırılan ve büyük bir küresel otomobil üreticisi tarafından tasarlanmış. En azından kimse Nissan bigwigs resmi nimet vardı farz olurdu. Konsept otomobilin ilk Juke-R, aslında mühendislerden oluşan bir ekip tarafından Avrupa sahtekar bir proje olduğunu ileri sürdü ve geri Japonya'da uygun partiler tarafından onaylanıp asla kısa bir süre sonra raporlar. Aralık 2011 yılında, AutoMK bildirdi Nissan yöneticilerin tüm otomobil amiral gemisi performans motor bir kompakt crossover attı var o da mutlu olmadığını.
Büyük tanıtım, kurumsal hıçkırık üzerinde yumuşatma bir yolu vardır ve Juke-R konsept saf değil, katıksız bir pazarlama vızıltı eğer bir şey oldu. 2012'de sınırlı üretime göndererek, süper Juke üzerinde almak ve kucaklamak için Nissan pirinç için uzun sürmedi, yürütme ire raporları ile başlamak doğru olduğunu varsayarsak bile bunu bir hediye verdi: o yeni MY12 GT-R 545 bhp motor.
Bu Juke-R yana üç kısa yıl içinde diş uzun büyüdü söylemek haksızlık olur, ancak düzenli Juke Nissan Juke-R eşleşen yenileme vermek o zaman karar verdim, bu süre içinde yeniden tasarlandı. Bu Juke-R 2.0 olarak adlandırılan ve daha da Dehşet çılgın orijinalinden daha var ki. Nissan seçti iken otomobilin 600 bhp 3.8-litre twin-turbo V6 hala 545 bhp sunar standart GT-R, değil geliyor, ama amiral gemisi nedeniyle "2.0," Juke-R Nismo da uygun olacaktır GT- R Nismo . Evet, bu Juke-R şimdi "run-of-the-mill" GT-R daha fazla güç anlamına gelir. Yeni bir karbon fiber ön tampon o gümbürtü santrali soğutmak için havanın bol sağlar.
"Juke R ikonik çapraz supercar haline gelmiştir ve son Juke modelinin geçen yıl lansmanı ile, katma gücü ve daha cesur styling orijinal Juke-R yükseltmek için doğal bir seçim oldu," Gareth Dunsmore, pazarlama iletişimi açıklar Nissan Avrupa genel müdürü. "Juke-R 2.0 Nissan en iyi bit mükemmel 'geçit' - gerçek yenilik, bizim geçit yiğitliği GT-R supercar motor heyecanı ile kaynaşmış vitrine."
2.0 güncelleştirme paketi Juke en dış çevresinde yeni bileşenler çeşitli içerir. tüm karbon fiber arka tampon, yeni egzoz grenaja ve görsel karbon difüzör bulunuyor. Yeni tek parça karbon fiber arka kanatçıklar, yeni karbon tekerlek kemer fişekleri, karbon fiber yan eşikleri yeniden tasarlanmış ve karbon kaput kanalları tamponlar arasındaki tazelik katmak yeniden konumlandırılmış. Diğer 2.0 güncellemeleri, yeni ön çamurluklar, yeni far tasarımı ve yeni stop lambaları da dahil olmak üzere, taban 2015 Juke hadi. tekerlekler son GT R stoktan kaynaklı oylandı.
Nissan bu değişiklikler Juke-R performans numaralarını nasıl etkileyeceğini söyledi değil, fakat Hız dünya ilk Goodwood Festivali'nde bu performans canlı kanıtlıyor. Juke-R direksiyonuna Nissan GT Akademisi mezunu ve Le Mans 24 Saat sürücü Jann Mardenborough ile olayın tüm üç gün Hillclimb mücadele edilecektir. yeni süper geçit araba çılgın hafta sonu büyük noktaların biri olması sağlanır.
Nissan ayrıca ilk Juke-R sınırlı üretim yolunda takip olabilir Juke-R 2.0 ilgili olsun veya olmasın herhangi bir ipucu bırakmak için başarısız oldu, ama şirketin sözde istenmeyen piç çocuk yükseltme gösteriyor gerçeği kesinlikle değildir nefis alışılmadık geçit supercar hayranları için iyi bir işaret.

Hiç yorum yok:
Yorum Gönder