6 Temmuz 2015 Pazartesi

Lexus hafif RC F GT konsepti ile Pikes Peak tırmanmaya alarm sistemleri

Lexus Pikes Peak Uluslararası Tepesi alarm sistemleri bu hafta sonu tırman mücadele ile görev olacak sportif yarış arabası ortaya koymuştur. Ile karıştırılmamalıdır RC F GT3 üretim kardeş kıyasla, tüm yeni RC F GT konsept otomobil 467 hp 5.0-litre V8 motoru vererek, etrafında 800 £ (363 kg) kaybeder bu konuda çok daha fazla potansiyel Ünlü dağ kadar kıvrılan yükselme.

Hazır amacıyla tüm yeni RC F Pikes tırmanışın 93. çalıştırmak için spor araba, Lexus 3.130 £ (1.420 kg) aşağı otomobilin ağırlığını düştü saldırgan, kompozit esaslı ağırlık tasarrufu programı uyguladı. çatı, davlumbaz, bagaj kapağı, kapı panelleri, ön ve arka çamurluklar üzerinden ön canards, arka spoyler, pano ve iç trim - yeniden tasarım polikarbonat pencere ve karbon fiber parçalar paketi içerir. Araba Yokohama ADVAN lastiklerinde sürmek.

Poundage böyle dramatik bir düşüş ile, Lexus powertrain çok yapmak zorunda hissetmedim. Ayarlama dışında "rekabet ortamı için geçimsiz devletleri," otomobilin 467 hp 5.0-litre V8 ve sekiz vitesli şanzıman manumatic üretim arabadan değişmeden kalır. Tork aynı devir sayısı standart RC F tarafından sunulan 389 £-ft daha sadece bir saç daha 4.800 rpm'de 390 + lb-ft listelenir.

RC F GT IS F CCS-R geçmişte yaptığı gibi çok, Lexus 'F hattı için bir test arabası olarak hizmet verecek. Lexus mühendisleri motor ve şanzıman ayarlarının, prototip parçaları, ayar fikir ve yazılım geliştirme deneme GT araba kullanmak olacaktır.

"F markasının devam eden evrimi Lexus için bir öncelik olmaya devam etmektedir ve motorsporları bize F markalı ürünler için kavram ve bileşenleri daha fazla geliştirmek için olağanüstü bir fırsat" Jeff Bracken, grup başkan yardımcısı ve GM, Lexus bölünme diyor. "Pikes Peak yardım yetiştirme gelecek F marka ürünlerin en büyük etkiye sahip olacak bir performans mühendislik kültür ve ideoloji gibi rekabet çabaları."

Yardım Lexus mühendisleri RC F'nin yeni motor, şanzıman ve şasi geliştirmek son iki yıl önce Pikes Peak yarıştı IC F CCS-R yarış arabası, ayrılmaz oldu. RC F prototipi bu yarış arabası, yanı sıra Nurburgring testlerden Görüşleriniz, tabanının yüzde 70'ini yerine onları istenir ön ve arka yaylar, amortisörler, stabilizatör çubukları dahil RC en çok bağlantı kollu arka / çift salıncaklı ön süspansiyon parçaları, burçlar ve geri tepme tapalar. yarış arabası ayrıca RC F'nin mevcut karbon elyaf çatı ve arka kanat tasarımını etkilemiştir.

İngiliz sürücü ve otomotiv medya kişilik Justin Bell Time Attack sınıfında yarışan, Pazar günü Pikes Peak RC F GT tekerleği alacaktır. Bell ve bitiş çizgisine arasında duran 12.4 mil (20 km), 156 döner ve 4725 dikey feet (1,140 metre) olacaktır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder