6 Temmuz 2015 Pazartesi

"Barnfind" 1925 Bugatti T13 950.000 $ alarm sistemi getirir

Elite Paris merkezli alarm sistemleri  auctioneer Artcurial sahnelenen yüzyılın "barnfind" açık artırma bu yılın başında ( burada sonuçları ) ve şimdi garajda gizlenmiş olan bir 1925 Bugatti Type 13 "Brescia", satışı başka bir darbe çıkardı etti 1966 yılından bu yana Oigny, Fransa'da bir manastır.

Ayrı model için çeşitli diğer dünya müzayede kayıtları da dahil olmak üzere elde edildi 1970 Porsche 911 S / T 2.3L Ralli coupé 905.900 € (ABD $ 1.030.947), bir satılıyor, 1966 Alpine A210 Le Mans Berlinetta 476.800 € (ABD $ 542,616) satıldı, hangi Bir 1976 Maserati Khamsin 274.200 € (ABD $ 312,050) satıldı, bir 1978 Ferrari 308 GTB 202.600 € (ABD $ 230,565) satıldı ve 1972 Fiat Dino 2400 Spider 188.300 € (ABD $ 214,290) satıldı. Ama oldu 1925 Bugatti Type 13 o 834.400 € (ABD $ 949,580) için satılan aşağıda çoğu sürpriz neden oldu.

Adından da anlaşılacağı gibi sadece lisanslı için, inşa edildi - - Bugatti uzun zamandır son gün Tip 41 Royale ile tahsil otomobillerin ön planda olmuştur dünyanın en değerli otomobil yıllarca.

Bir Kasım 1987 yılında 5.500.000 £ (ABD $ 9.666.250) satıldı 1931 Bugatti T41 Royale Kellner Coupe (yukarıdaki resim) Christies Londra'da açık artırmada. Bu, şimdiye kadar hala açık artırmada satılan ve en pahalı otomobil daha sonra ilk 20 yaklaşık üç yıl içinde bir yer tutar yıllarca oldu. Bugatti çirkin başarısı neredeyse o dokundu şeyi ve şirketin mühendislik mükemmellik Volkswagen Bugatti adına hakları için bir servet ödenen ve daha sonra teknolojik olarak mükemmel bir araba inşa başka servet yatırım nedenleri Veyron marque muhteşem maç marka değerleri.

Ettore Bugatti varlıklı bir sanatsal Milanese ailenin çocuğu olarak dünyaya geldi, Carlo Bugatti, önemli bir Art Nouveau mobilya ve mücevher tasarımcısı oğlu. Onun küçük kardeşi, Rembrandt Bugatti eserleri düzenli olarak sanat ihaleleri büyük meblağlar almak ünlü heykeltıraş oldu. Aile atsız taşıma genç Ettore'nın hayranlık tasvip etmedi, ama babası (o yoktu) resmi bir teknik eğitim bitirmek için ona yalvaran rağmen, onun erken girişimler onu destekledi. Bugatti ilk prototip otomobil 1898 yılında inşa edilmiş ve 1901 yılında ikinci prototip lisanslı ve De Dietrich Tip 2 olarak tasarım üretilen otomotiv öncü Baron de Dietrich dikkat çekici, o yıl prestijli Milano Ticaret Fuarı'nda ödül kazandı. Bugatti sonra ayrıca modellerin geliştirilmesi için sorumluluk alma, De Dietrich iki fabrikalarından biridir başardı. Yaklaşık 100 Türleri 3 , Tip 4 ve 5 Tip De Dietrich-Bugatti otomobil Bugatti 1904 yılında De Dietrich gitmeden önce 1902-1904 üretilmiştir.

Ettore Bugatti aile adı altında ilk arabasını üretti andan itibaren, büyülü şeyler olmaya başladı. Yukarıdaki resimde küçük 1368 cc Bugatti Type 13 sadece 300 kg (661 £) tartılmış ve motorlar 15.000'den fazla cc arasında değişen otomobil alanında rekabet, Le Mans açık formülü 1911 Grand Prix De L'ACF girildi.

Yarış fazla yedi saat sonra tatlı işleme Bugatti Voiturette sadece fabrikada Victor HEMERY FIAT S61 arkasında ikinci sırada tamamladı. Bu hayvanlar birkaç Amerika'ya götürüldü uluslararası zaman gösterdi ve başarıyla yarıştı olarak FIAT, İtalya'nın en büyük otomobil anda yapımcısı ve 9652 cc (589 kübik inç) S61 fazla 180 km / h (112 mph) yetenekli oldu Başka bir on yıl. David Bruce-Brown tarafından yönlendirilen bir S61, ilk Indianapolis 500 üçüncü yerleştirilir ve birçok büyük yarışlar Ralph De Palma, Teddy Tetzlaff ve Caleb Bragg gibi efsanevi Amerikalı sürücüler tarafından S61 kazandı bulundu.

Molsheim fabrika tartışmalı Alsaç-Lorraine bölgesinde olduğu gibi, Ettore yakınlarında gömülü fazla üç parça bırakarak, savaş süresince İtalya'da Milano onunla iki tamamlanmış Tip 13 otomobil alarak çatışma önceden hazırlanmış Fabrika. Savaştan sonra, Bugatti parçaları ortaya çıkarıldı ve yarış için beş Tip 13s hazırladı.

O gün kullanılan yarış pisti yaklaşık yarısı Le Mans devresinin bir parçası olarak kalır - Bugatti ilk büyük savaş sonrası yarışı "VIII Coupe des Voiturettes" 29 Ağustos, Circuit de la Sarthe (şimdi Le Mans olarak bilinen 1920 tarihlerinde yapıldı o günlerde o asfaltsız olmasına rağmen, bugün, - "24 Heures du Mans") üç yıl sonra başladı. yarış yarış yarış arabası küçük Voiturette sınıfı için olduğu gibi, Bugatti çok rekabetçi olduğunu kanıtladı (10.7 mil) 410,4 km (255 mil) toplam yarış mesafesi için devre ve 17,262 km 24 üzerinde tur gerçekleştirildi.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder